Hvordan finder I den bedste løsning til Managed Document Services?

I takt med at flere virksomheder bliver opmærksomme på værdien af Managed Document Services [https://www.kyoceradocumentsolutions.dk/index/mds.html], vokser udbuddet sig større. Virksomhederne får flere aktører at vælge mellem. Konkurrencen på markedet intensiveres.

Det er på mange måder en fordel, men det medfører også, at virksomhederne skal være mere grundige i deres valg af udbyder. For der er forskel på de services, som udbydere leverer.

Hvad er den bedste løsning til Managed Document Services?

Det er et spørgsmål, som vi ofte bliver stillet. Derfor har vi identificeret de fem punkter, vi mener, virksomheder skal huske på for at vælge den bedste løsning til Managed Document Services.

1. Besparelser

En god løsning inden for Managed Document Services skal være i stand til at nedbringe jeres udgifter til dokumenthåndtering. Udgifterne skal nedbringes signifikant.

Den kvalificerede udbyder er i stand til at analysere jeres nuværende dokumenthåndtering og give konkrete bud på, hvordan I kan reducere jeres energiforbrug, udgifter til materialer og udgifter til vedligeholdelse.

Udbyderen skal gennemskue jeres nuværende omkostninger og indrette en løsning, der er miljøvenlig og sparer tid og penge.

2. Effektivitet

En god løsning skal forbedre effektiviteten på arbejdspladsen. Den skal samtidig styrke medarbejdernes motivation ved at give dem mulighed for at fokusere på deres kerneopgaver i stedet for dokumenthåndtering.

Managed Document Services skaber bedre workflows og øger produktiviteten på arbejdspladsen.

Kan det ikke lade sig gøre, skal I vælge en anden løsning.

3. Service

Managed Document Services er nemt og enkelt. Dokumenthåndtering skal forløbe gnidningsfrit, og når problemer opstår, skal I kende jeres kontaktperson.

Vedligeholdelse og reparation er en del af en hvilken som helst god løsning. Uanset hvad jeres unikke behov er, skal udbyderen være i stand til at løse dem hurtigt og effektivt.

4. Fokus på miljøet

Managed Document Services gør jeres virksomhed mere miljøvenlig.

En god løsning skal ikke kun nedbringe udgifter, men også mindske virksomhedens påvirkning på miljøet. Det handler blandt andet om at reducere energi- og ressourceforbruget i forbindelse med dokumenthåndtering.

Når I vælger en udbyder, skal I være sikre på, at den kan tilbyde energibesparende maskiner og bredere initiativer, som gør virksomheden mere energieffektiv. Papir skal genbruges. En standard skal etableres, som hjælper medarbejdere med at agere mere miljøvenligt.

5. Sikkerhed

I forlængelse af GDPR er datasikkerhed kommet i fokus. Data kan indeholde følsomme oplysninger, og det er jeres ansvar at beskytte dem.

En driftsikker løsning skal identificere de brister, der kan være i jeres system. Løsningen skal være i stand til at implementere regler, som gør dokumenthåndteringen sikker.

Synlighed og kontrol er nøgleord i forbindelse med sikker dokumenthåndtering.

Scroll to top