Opdag de dyre faktorer

Discover cost drivers

Alt for ofte er indkøb af kontorting til virksomheden en spontan proces som udføres af flere forskellige medarbejdere, når f.eks.hylden med tonere er ved at være tom. Din virksomhed løber en risiko, når jeres forsyningskæde dermed kører ineffektivt, fordi højtbetalte medarbejdere kommer til at bruge unødig tid på at bestille og udskifte ny toner.

KYOCERA MDS kan tilbyde din virksomhed en lang række effektive indkøbs services – fra automatisk indkøb af ny toner og til hurtig support fra vores helpdesk. Vores fjernovervågningssystem fører løbende kontrol med alle jeres forbrugsmaterialer og bestiller automatisk nye varer, før I løber tør. 

Med vores proaktive leveringsservice har du hele tiden tonerne, når du skal bruge dem, og hvor du skal bruge dem. Du undgår unødvendig lagerføring af materialer og sparer tid, omkostninger og besvær.

KYOCERA MDS

Identificér de fem faser, der kan spare dig tid, penge og besvær med fremskaffelse af materialer.

KYOCERA MDS omfatter vurdering, design, implementering, administration og optimering – herunder hurtig support fra helpdesk og automatisk bestilling af forbrugsvarer. 

Få mere at vide

Fordele ved MDS

KYOCERA MDS reducerer både dine omkostninger, arbejdspresset på IT-afdelingen samt belastningen af miljøet.

Få mere at vide
Scroll to top