AMBITIØS ACCOUNT MANAGER MED HØJT DRIVE

KYOCERA er i vækst på det danske marked - bliv en del af succesen NU … KYOCERA Document Solutions er en global virksomhed med japansk afsæt, som arbejder innovativt og seriøst med dokumenthåndteringsløsninger til kontorer. Vi har et stærkt fokus på udvikling – både af forretningen og den enkelte medarbejder. Det – mener vi – er essentielt for en succesfuld virksomhed i et udfordrende marked.

KYOCERA Document Solutions Inc. vinder fire iF Design Awards

København, Danmark - 16 februar, 2017 - KYOCERA Document Solutions Inc., en af verdens ledende producenter af dokumenthåndterings løsninger, er glade for at kunne annoncere, at fire A4 multifunktionsprodukter (MFP) og printere har vundet ”iF DESIGN AWARD 2017”, sponseret af International Forum Design GmbH (Tyskland). Mere præcist, er der tale om ECOSYS M5526cdw, P5026cdw, M2640idw og P2040dw.

mere

KYOCERA DOCUMENT SOLUTIONS INC. WINS GOOD DESIGN AWARD 2016 FOR FOUR A4 PRINTERS AND MFPS

Osaka, Japan – KYOCERA Document Solutions Inc., one of the world's leading manufacturers of document imaging solutions and document management systems, announced that its new A4 multifunctional products (MFPs) and printers, the ECOSYS M5526cdw, ECOSYS P5026cdw, ECOSYS M2640idw and ECOSYS P2040dw, have won the Good Design Award 2016 hosted by the Japan Institute for Design Promotion (JDP), a public interest incorporated foundation.

mere

KYOCERA DOCUMENT SOLUTIONS NAME A "MAJOR PLAYER" IN IDC MARKETSCAPE: WORLDWIDE DOCUMENT WORKFLOW SERVICES 2016

København, Danmark – 10 November, 2016: Kyocera Document Solutions Inc., one of the world's leading document solutions companies, announced that it has been recognised as a "Major Player" in the IDC MarketScape: Worldwide Document Workflow Services Hardcopy 2016 Vendor Assessment*.

KYOCERA TILFØJER NY PRINTER OG MFP SERIE

København, Denmark – 08.11, 2016: Den seneste ECOSYS MFP- og Printer serie er blevet lanceret af KYOCERA Document Solutions. ECOSYS M5526cdw Multifunktions serien og ECOSYS P5026cdw Printer serien, sigter efter, at berige smarte arbejdsgange igennem deres Wi-Fi fobindelse og en række ekstraudstyr.