Nyheder

KYOCERA Wins 4th Consecutive Good Design Award for Multifunctional Products: Two new A3 MFPs recognized for exceptional design, usability and ease of maintenance

Copenhagen, Denmark - December 14, 2017 - Kyocera Document Solutions Inc. (President: Norihiko Ina), one of the world's leading manufacturers of document imaging solutions and document management systems, is pleased to announce that its new A3 multifunctional products (MFPs)*1, the ECOSYS M8130cidn and ECOSYS M4132idn have won the Good Design Award 2017 hosted by the Japan Institute for Design Promotion (JDP), a public interest incorporated foundation.

Engageret Account Manager Direkte Salg

KYOCERA er i vækst – du har mulighed for at blive en del af succesen … KYOCERA har en unik filosofi, hvor beslutninger tages lokalt, og den enkelte medarbejder har stor beslutningskompetence og indflydelse på den lokale strategi. Vi arbejder som en lille startup virksomhed med stor energi, agilitet og højt til loftet - men vi er en del af en af verdens største virksomheder og er markedsledende i flere europæiske lande. Er du træt af stort bureaukrati og tunge beslutningsveje? Savner du dynamikken og glæden ved at kunne gøre en forskel og kunne få lov til at gøre en forskel? Så har du nu muligheden for at blive en del af KYOCERA familien.

KYOCERA receives "Highly Recommended" rating from BLI for thirteen products

København, Danmark – Kyocera Document Solutions Europe B.V. has announced that thirteen products across its TASKalfa and ECOSYS ranges have been awarded “Highly Recommended” ratings from Buyers Lab (BLI), one of the world’s foremost printing product testing providers.

SIX KYOCERA PRODUCTS AWARDED “2017 SUMMER PICK” FROM BUYERS LAB

Hoofddorp, The Netherlands – 19 July 2017: Six Kyocera products have been awarded the coveted Buyers Lab Pick commendations from one of the world’s foremost printing product testing providers, Kyocera Document Solutions Europe B.V. announced today.

René Rolandsen er ny Salgsdirektør hos Kyocera Document Solutions Danmark

For at sikre udviklingen i vores salg og et øget fokus på solution forretningen har vi besluttet at oprette en ny stilling som salgsdirektør i Kyocera Document Solutions. Det bliver salgsdirektørens opgave at udvikle det samlede salg inkl. salg af services, og for at øge synergien og sikre endnu mere fokus på kunden vil salgsdirektøren også få ansvar for solution og marketing. I forbindelse hermed kommer vi hen over sommeren til at investere yderligere i ressourcer i såvel salg som solution forretningen.