Kyocera Document Solutions Europe fejrer Kyocera Corporation’s 60 års jubilæum

28. maj 2019

Hoofddorp, The Netherlands – 28. maj 2019: Efter lanceringen af vores nye innovative brand identitet er det nu blevet tid til at fejre vores moderselskab Kyocera Corporations 60 års jubilæeum.

Virksomheden blev grundlagt i Japan i april 1959 af Dr. Kazuo Inamori, og hed oprindeligt Kyoto Ceramics Co. Dengang var der 28 ansatte. I 1982 fusionerede selskabet med fire datterselskaber og kom til at hedde Kyocera Corporation - som det har bibeholdt. I 2019 slog Kyocera Corporation sin egen omsætningsrekord på 1.623 trillioner yen og har nu mere end 70.000 ansatte over hele verden.

Fra den traditionelle keramiske virksomhed har organisationen gennem årene udviklet sig til at omfatte en bred portefølje af produkter og tjenester. Dette omfatter bildele, elektroniske komponenter, systemer til generering af solenergi og dokumenthåndteringsløsninger. Virksomheden tilbyder i dag en ekstremt bred vifte af produkter og komponenter - fra supercomputere til den internationale rumstation og NASAs Mars Rovers. Gennem brugen af ​​mere end 200 forskellige typer finkeramik har koncernen været forløber i de fleste innovative gennembrud og også drevet innovationen i mange brancher.

Kyocera Document Solutions Inc. spiller i dag en central rolle i koncerngruppen under overskriften dokumenthåndtering. Kyocera Corporation trådte ind i kontorudstyrsindustrien gennem erhvervelsen af ​​Mita Industrial Co. i 2000. Kyocera Mita Corporation blev oprettet. I 2012 blev enheden omprofileret og kaldet Kyocera Document Solutions for at konsolidere sin position som en af ​​branchens ledere på globalt plan.

Kyocera Document Solutions Europe er et af virksomhedens førende regionale hovedkvarterer og giver Europa markedsledende hardware- og software løsninger til at drive effektiviteten af ​​forretningssegmentet.

Kyocera Corporation er også dem der sætter retningen for Kyocera Document Solutions Europe, og vi vil gerne hylde vores moderselskab, når vi fejrer 60 året i dag. Vi er enormt stolte af vores arv og hvordan vi får mulighed for at dele ekspertviden med kunder i forskellige typer industrier verden over. Alt i alt stræber vi efter at gøre vores planet så miljøvenlig og så effektiv, at den sikrer bæredygtig vækst både i dag og i fremtiden.

Hos Kyocera arbejder vi altid helt i overensstemmelse med vores virksomhedsfilosofi, som blev grundlagt af Dr. Inamori. I den forklarer han, at "Kyoceras historie er en historie om at have modet til at gøre, hvad ingen andre har gjort før". Ved at følge virksomhedens motto "Respekter det guddommelige og elsk mennesker", stræber selskabet efter at tilbyde den nyeste teknologi, som gør verden til et bedre og mere bæredygtigt sted.

Dr. Inamoris forretnings filosofi er blevet anerkendt globalt som en måde at forstå professionalisme på, mens man stræber efter succes. Af den grund bliver dr. Inamori 2009-prisen "Entrepreneur for the World" uddelt på World Entrepreneurship Forum i Lyon.

De seneste 60 Kyocera år har været foret med virksomhedens uforlignelige vækst og beslutsomhed til at lykkes i alle de industrier, hvor den opererer. Fremtiden er lys for Kyocera, da virksomheden nu glæder sig over fremtidige udfordringer og tilpasser sig den moderne verden med al teknologiudvikling som robotik, Internet of Things, 5G, AI og Cloud Services. Kyocera vil lede den teknologiske udvikling, lære af alle nye gennembrud og integrere udviklingen i fremtidige strategier for altid at være øverst.

Mere information om Kyocera Corporation's 60 års jubilæum og historie findes her: https://global.kyocera.com/60th/

Om Kyocera Document Solutions Danmark

Kyocera Document Solutions Danmark A/S er et firma inden for gruppen Kyocera Document Solutions Inc., som er en af ​​de førende leverandører af dokumentløsninger baseret i Osaka, Japan. Selskabets tilbud består af pålidelige og miljøvenlige multifunktionsprodukter og -printere samt forretningsløsninger og konsulenttjenester. Disse gør det muligt for virksomhedens kunder at optimere og styre deres dokumentstrømme på en måde, der fører til succes og effektivitet. Med professionalisme og kultur baseret på partnerskab er selskabets mål at hjælpe virksomheder med at ændre sig ved hjælp af al den viden, de besidder.

Kyocera Document Solutions Inc er et af nøgleselskaberne i Kyocera Corporation, en førende leverandør af halvlederkomponenter, industrielle og bilkomponenter, elektroniske enheder, solsystemer og mobiltelefoner. I løbet af året, der sluttede den 31. marts 2019, udgjorde Kyocera Corporation's konsoliderede salg 1,62 billioner yen. Kyocera er opført på listen "Derwent Top 100 Global Innovators 2018-19" fra Clarivate Analytics og er rangeret # 655 i Forbes magazine's 2019 Global 2000 liste over verdens største offentlige virksomheder.