Servicemeddelelse - PF-410

6. marts 2019

Gratis inspektion og vedligeholdelse af den ekstra papirføder, PF-410, der er tilvalg på følgende modeller: KM-1620, KM-1635, KM-1650, KM-2020, KM-2035, KM-2050, KM-2550 (A3 monokrom kopimaskiner).

København, Danmark – 6. marts 2019

Mange tak fordi du bruger ​​KYOCERA-produkter. Som du ved, er KYOCERA Document Solutions stolte af at levere produkter af høj kvalitet og høj pålidelighed.

I yderst sjældne tilfælde har vi opdaget muligheden for overophedning (der resulterer i røg eller ild) fra den valgfri 250-arks paper feeder, PF-410 (herefter benævnt PF-410), hvis produktion blev afbrudt i 2010.

For at du skal kunne bruge produktet sikkert, vil vi gennemføre en inspektions- og vedligeholdelsesprocedure gratis på PF-410. Vi undskylder oprigtigt for enhver bekymring eller ulejlighed dette måtte skabe for dig.

Vi beder alle kunder, der bruger PF-410, til at kontakte KYOCERA Document Solutions Danmark eller forhandleren som de købte produktet fra, så hurtigt som muligt.

Potentielle fejl og løsninger

OPTIONAL PAPIR FEEDER (PF-410)

Problem: På grund af kontaktfejl fra brud eller deformation af stikket der forbinder papirføderen til hovedenheden, muligvis forårsaget ved kopiering af kopimaskinen, kan der i yderst sjældne tilfælde opstå en usædvanlig varme på en del af kontrolkortet, og det kan føre til røg eller ild. Skader og deformation af stikket kan forekomme, når papirføderen igen er fastgjort fra hovedenheden for at flytte kopimaskinen eller lignende, og det sker ikke under normal brug.

A3 Monokrom kopimaskine

PF-410 (op til 3 enheder)

Løsning: KYOCERA’s Service Tekniker vil vedhæfte modmålene til det relevante punkt. Anslået arbejdstid: 5-10 minutter pr. enhed.

VALGFRI PAPIR FØDER

Produktnavn: PF-410

Serienummer: AHZ3 000001 til AHZ3 322326

Hvor serienummeret er angivet

Vedligeholdelsesdele

På trods af, at der er gået mere end syv år siden produktionen af de benævnte ​​A3 monokrom kopimaskiner og PF-410 blev afbrudt, vil KYOCERA sikre tilgængeligheden af ​​nødvendige reservedele.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, eller hvis du ligger inde med ovennævnte enheder, bedes du kontakte din salgskontakt direkte eller kontakte os via følgende e-mail adresse: KDE-SAFETY@deu.kyocera.com, når du har udfyldt formularen, du finder i download-sektionen på denne side.

Om KYOCERA Document Solutions

KYOCERA Document Solutions, der har hovedkontor i Osaka, Japan, er en førende producent af dokumenthåndteringsløsninger og dokumentstyringssystemer, herunder farve- og monokrome multifunktionsprodukter samt printere og bredformat. KYOCERAs produkter er kendt for deres unikke komponenter med lang levetid, der giver større pålidelighed og mindre affald - hvilket resulterer i lavere samlede ejeromkostninger (TCO) i produktets levetid. KYOCERA Document Solutions-porteføljen stopper ikke ved hardware. En komplet pakke af forretningsapplikationer og rådgivende tjenester giver kunderne mulighed for at optimere og styre deres dokument-arbejdsgang og frigøre det fulde potentiale i deres hardwareinvesteringer.

KYOCERA Document Solutions Inc. er et kernefirma for KYOCERA Corporation, verdens førende udvikler og producent af avanceret keramik og tilhørende produkter, herunder telekommunikationsudstyr, halvlederpakker og elektroniske komponenter. I løbet af året, der sluttede den 31. marts 2018, udgjorde KYOCERA Corporation's nettoomsætning 1.42 billion yen (ca. 11,9 mia. EUR).

For mere information og tryk-klar fotos, besøg https://www.kyoceradocumentsolutions.eu/.