Vigtig feltinformation

6. marts 2019

Gratis inspektion og vedligeholdelse af følgende A3 monokrom kopimaskiner: KM-1620, KM-1635, KM-1650, KM-2020, KM-2035, KM-2050, KM-2550

København, Danmark – 6. marts 2019.

Mange tak fordi du bruger ​​KYOCERA-produkter. Som du ved, er KYOCERA Document Solutions stolte af at levere produkter af høj kvalitet og høj pålidelighed.

I et yderst sjældent tilfælde har vi opdaget muligheden for overophedning af fuser-enheden i de nævnte A3 monokrom kopimaskiner under drift. Produktionen af disse modeller blev afbrudt i år 2010.

Som en sikkerhedsforanstaltning vil vi foretage en inspektion og vedligeholdelsesprocedure gratis på ovennævnte modeller. Vi undskylder oprigtigt for enhver bekymring eller ulejlighed dette måtte skabe for dig.

Vi beder alle kunder, der bruger en af de A3 monokrom kopimaskiner der er angivet ovenfor om at kontakte KYOCERA Document Solutions Danmark eller forhandleren, som de købte produktet af, så hurtigt som muligt.

Potentielle fejl og løsninger

A3 MONOKROM kopimaskine (hovedenhed)

Problem: I ekstremt sjældne tilfælde er det konstateret, at en fejl ved fastgørelse af partier, hvor toner er fusioneret på papir, kan blive overophedet.

Løsning: KYOCERA’s Service Tekniker vil vedhæfte modmålene til det relevante punkt. Anslået arbejdstid: 5 minutter.

Berørte produktnavne og serienumre

A3 MONOCHROME kopimaskine

1. Produktnavn: KM-1620/1635/1650/2020/2035/2550

Serienummer: Alle

2. Produktnavn: KM-2050

Serienummer: AGJ0 000000 til AGJ3 161188

Vedligeholdelsesdele

På trods af at der er gået mere end syv år siden produktionen af ​​A3 monokrom kopimaskinerne blev afbrudt, vil KYOCERA sikre tilgængeligheden af ​​nødvendige reservedele.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, eller hvis du ligger inde med ovennævnte enheder, bedes du kontakte din salgskontakt direkte eller kontakte os via følgende e-mail adresse: KDE-SAFETY@deu.kyocera.com, når du har udfyldt formularen, du finder i download-sektionen på denne side.

Om KYOCERA Document Solutions

KYOCERA Document Solutions, der har hovedkontor i Osaka, Japan, er en førende producent af dokumenthåndteringsløsninger og dokumentstyringssystemer, herunder farve- og monokrome multifunktionsprodukter samt printere og bredformat. KYOCERAs produkter er kendt for deres unikke komponenter med lang levetid, der giver større pålidelighed og mindre affald - hvilket resulterer i lavere samlede ejeromkostninger (TCO) i produktets levetid. KYOCERA Document Solutions-porteføljen stopper ikke ved hardware. En komplet pakke af forretningsapplikationer og rådgivende tjenester giver kunderne mulighed for at optimere og styre deres dokument-arbejdsgang og frigøre det fulde potentiale i deres hardwareinvesteringer.

KYOCERA Document Solutions Inc. er et kernefirma for KYOCERA Corporation, verdens førende udvikler og producent af avanceret keramik og tilhørende produkter, herunder telekommunikationsudstyr, halvlederpakker og elektroniske komponenter. I løbet af året, der sluttede den 31. marts 2018, udgjorde KYOCERA Corporation's nettoomsætning 1.42 billion yen (ca. 11,9 mia. EUR).

For mere information og tryk-klar fotos, besøg https://www.kyoceradocumentsolutions.eu/.