Service and Support

Kundesupport

Service Award

Vores service starter længe før dit køb

Hos KYOCERA er service ikke blot at levere et produkt og holde det i luften. Vore teknikere, forhandlere og servicepartnere er alle dedikerede til at forstå vores kunders workflow for til enhver tid at kunne tilbyde fleksible serviceløsninger til enhver type virksomhed - stor som lille.

Vi er der hvis du behøver os

KYOCERA's filosofi er at din virksomhed og vores services skal gå hånd i hånd. Vores professionelle telefonsupport og omfattende webbaserede supportsystemer er til for dig, og sikrer at du får skræddersyet support der dækker netop din virksomheds behov. Og lige meget hvor godt ting fungerer mener vi, at der altid er plads til forbedringer. Jævnlige check og undersøgelser af kundetilfredshed hjælper os til at bevare og udvide vores høje serviceniveau.

Kyocera Service Portal

Her kan du foretage online bestilling af toner og on-site service, samt indberette din tæller - alt sammen uden at skulle vente i telefonen. Det eneste du skal bruge er dit serienummer og kontraktnummer.

Gå til Kyocare her.

Scroll to top