Kundesupport

Kontakt

Din KYOCERA Kontaktperson i Serviceafdelingen

For at gøre det lettere for vores kunder, partnere og andre interessenter, at finde ud af hvordan I kan komme i kontakt med vores serviceafdeling, har vi lavet denne oversigt

Vi har vores KYOCERA kundeportal, hvor du som kunde kan login og bestille en servicetekniker, indberette aflæsning af din kopitæller eller bestille toner. Web adressen er:
www.kyocare.dk                                   

Har du ikke allerede et login, kan du bestille dit eget på denne email: 
serviceplanning@ddk.kyocera.com

Har du spørgsmål til din kontrakt, serviceaftale m.m., så kan du kontakte serviceafdelingen på denne email adresse.
contract@ddk.kyocera.com                     

Vil du gerne registrere dit kopitæller forbrug eller har du spørgsmål til din kopitæller, så kan du skrive til serviceafdelingen på denne email adresse. 
counter@ddk.kyocera.com                     

Vil du gerne bestille toner, booke et besøg af en servicetekniker eller stille andre support spørgsmål, kan du skrive til service på denne email adresse.
serviceplanning@ddk.kyocera.com           

Telefonnummer gældende for afdelingen er følgende:
+45 70 22 38 80 - tryk "1"

Service levetid på KYOCERA's produkter

KYOCERA garanterer en maximum service levetid på produkter på 5 år eller de i listen til højre anførte antal klik - hvad end der kommer først.

Max. service levetid

Scroll to top