Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Udbydere af finansielle tjenester er nogle af de første, der anerkender vigtigheden af at levere en pålidelig og enkel kundeoplevelse fra den første forespørgsel til at fastholde loyale kunder. For at lette dette i det 21. århundrede skal enhver virksomhed i branchen overveje en digital transformationsplan.
Digital transformation repræsenterer den måde, hvorpå virksomheder tilpasser sig den nye teknologi, der er tilgængelig for dem takket være udviklinger inden for forretningsoptimering. Det omfatter implementeringen af løsninger såsom Enterprise Content Management, der kan være afgørende for at strømline processer og levere en mere effektiv service. Inden for finanssektoren har det endnu mere at tilbyde ved at gøre processer langt mere produktive.
Kunder er endda værdsætter god service, når det kommer til at håndtere deres hårdt tjente penge. At sikre, at virksomheden lever op til og overgår kundernes forventninger, kan gøres meget lettere, hvis medarbejdere kan dedikere tid til at lede efter måder at forbedre deres tilbud på i stedet for at udføre administrative opgaver. Der er en række måder, hvorpå automatisering kan hjælpe denne proces, startende med grundlæggende interne bidrag såsom at styrke sikkerheden, men også strække sig ind i aspekter som overholdelse eller evnen til at løse kundespørgsmål hurtigere.
Virksomheder inden for den finansielle sektor kender vigtigheden af at sikre et afkast på investeringen og vil være ivrige efter at sikre, at enhver investering i en digital transformationsplan viser klare beviser for, at den vil betale sig. Automatisering løsninger giver en måde for virksomheder til at reducere omkostninger ved at opnå større effektivitet og produktivitet på arbejdspladsen gennem mange aspekter.
En er den måde, hvorpå processer kan strømline, fjerne et element af indsendelse af papirarbejde og dokumentation, samtidig med at de er nøjagtige og sikre. Sikkerhed er essentiel i sådanne operationer og kan garanteres af denne teknologi, hvilket giver tilladelse til specifikke brugere til at sikre, at ingen fra indenfor eller uden for virksomheden kan have adgang til værdifuld privat information, der skal opbevares under lås og nøgle til enhver tid.
En anden grundlæggende faktor, som alle finansielle tjenesteydelser er godt klar over, er vigtigheden af overholdelse og revision. Risikoen for en bøde eller straf for manglende overholdelse af, at alle kvalifikationer og uddannelse er opdateret, er en, der giver administrativt personale mareridt. Det kan blive en saga blot takket være disse optimeringsløsninger, der lagrer alle medarbejderdata i systemet og automatisk kan underrette dem, der er ansvarlige, med tilstrækkelig varsel til at garantere, at alle certificeringer er opdateret og overholder forskrifter og lovgivning.
Efterhånden som flere og flere virksomheder i branchen går ind i deres egne digitale transformationsplaner, er det vigtigt, at ingen virksomhed halter bagud med at bringe deres praksis ind i det 21. århundrede for at levere en bedre kundeservice, der fungerer mere effektivt.
At garantere en sikker måde at udskrive på farten er et grundlæggende krav for finansielle fagfolk.