Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Selv når man er så heldig at have et førsteklasses produkt eller en service at tilbyde, er salg langt fra enkelt. At overbevise en potentiel kunde om, at de bør investere deres penge kan være svært, men med forretningsautomatisering bliver det lettere.
Disse løsninger er grundlæggende for at bringe virksomheder ind i det 21. århundrede og tillade salgsprofessionelle at optimere deres processer med nye værktøjer, der er designet til at levere en samlet online platform for at blive mere effektive.
Et centralt aspekt involverer at give disse potentielle kunder relevant og interessant information, der matcher deres behov, hvilket gøres lettere med automatiseringsløsninger, hvilket betyder, at et salgspitch aldrig slutter med, at den potentielle kunde føler sig snydt.
Når de først er overbevist, kan sådanne værktøjer og løsninger bruges til at opbevare alle deres data, dokumenter og kontrakter ét sted i et sikkert system, der giver fagfolk mulighed for at se alt på én gang, hvilket hjælper med at reducere salgssyklusen og optimere den service, der leveres til kunder.
At reducere tiden brugt på menial administrative opgaver og reducere omkostninger er nøglen til effektivitet i salg, og denne teknologi er fundamental for at opnå begge, hvilket gør det muligt for salgsprofessionelle at dedikere sig til, hvad de gør bedst: Sælger.
Få afdelinger er så konkurrencedygtige som en salgsafdeling, og som markedet ændrer sig, er det vigtigt, at alle virksomheder kæmper for at være i spidsen for den nyeste teknologi til at hjælpe dem med at gøre den forskel, der adskiller dem fra mængden. Digital transformation er integreret i denne proces og giver salgsprofessionelle et forspring i forhold til deres konkurrenter, idet de giver dem en effektiv platform, hvor de kan opretholde alle deres forretningsoplysninger og reducere administrationen i deres rolle.
Det er en periode med overgang for branchen, lige fra små virksomheder, hvor salgsprofessionelle også udfylder andre roller og har brug for at optimere deres processer for at afsætte tid til andre opgaver, helt til multinationale virksomheder med hundredvis af dedikerede salgsprofessionelle. Tiderne skifter, og nye systemer gør det muligt for virksomheder i alle størrelser at tilpasse sig og opnå deres egne unikke fordele.
At have forskellige løsninger til rådighed for forskellige virksomheder gør det nemt at mikse og matche investeringen i en digital transformationsplan for at sikre, at den er i overensstemmelse med budgettet og behovene for hver virksomhed individuelt. Med omkostningsreduktioner, effektivitetsforbedringer, prospektemuligheder, kontraktstyring, kundeforholdsstyring og meget mere alt på ét sted er forretningsautomatisering fremtiden for salgsafdelinger over hele verden.
Virksomheder skal holde deres informationsstyringsprocesser sikre, hvis de skal lykkes.