Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Organisation er nøglen til at opnå produktiv finansiel og regnskabsmæssig ledelse, men fagfolk mangler ofte de værktøjer, der kan hjælpe dem med at optimere deres præstation. Sådanne løsninger er essentielle for at sikre, at alle betalinger foretages til tiden, alle fakturaer sendes ud og spores, og alle dokumenter, der passerer gennem afdelingen, kan findes med blot et par klik.
At reducere den tid, som finansielle fagfolk bruger på administrative opgaver som at søge efter dokumentation eller indtaste data, er målet for enhver virksomhed, der ønsker at øge produktiviteten og giver ledere mulighed for at sætte deres medarbejdere til at arbejde med, hvad de gør bedst.
Automatiseringsløsninger gør det muligt for teknologi at påtage sig disse opgaver og gå i gang, ikke kun med at reducere medarbejdernes arbejdsbelastning, men også med at hjælpe med at skabe nye metoder og muligheder for dem til at opdage nye måder at øge effektiviteten på. Et sådant omfang er givet af innovationer som automatisering af regnskabssystemer, der muliggør ny analyse af risikoen ved at give kunder kredit.
Enhver finansiel professionel vil være ivrig efter at sikre, at en investering som den, der følger med en digital transformation, kræver et stærkt afkast, og med omkostningsreduktioner og tidsbesparende påvirkninger har automatisering et ubestrideligt stærkt argument for at finde vej ind i enhver virksomhed, lille, mellemstor eller stor.
At reducere papir og starte en rejse mod et papirløst kontor er en af de vigtigste måder, hvorpå finansafdelinger kan hjælpe med at optimere deres arbejde, undgå forvirring og reducere spildt tid på at sigte gennem papirarbejde samt gøre deres del for miljøet og omkostningsreduktioner. Ved at opgradere regnskabssystemer til at være helt digitale kan bunker af dokumenter blive et syn af fortiden med information, der hurtigt bliver let at finde på et digitalt system.
At sikre stram sikkerhed, når økonomi er involveret, er afgørende, især da mere dokumentation går digitalt.