Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Håndtere leverandører kan være en kompleks opgave i bedste fald, hvilket er grunden til, at brugen af forretningsoptimeringsværktøjer er så uvurderlige for at gøre det til en mere enkel og mere effektiv proces. Ved at automatisere processer kan indkøbsafdelinger blive mere produktive og skifte deres fokus væk fra administrative opgaver til at finde bedre tilbud til virksomheden.
I stedet for at beskæftige sig med papirarbejde og søge gennem filer kan medarbejdere analysere rapporter om ydeevnen og se på, hvordan omkostningsrationaliseringer kan foretages, hvilket forbedrer produktiviteten og fører til bedre resultater, hvilket reducerer omkostninger og fører til en større profitmargin, når det kommer ned til produktion og fremstilling af et produkt eller en tjeneste.
Takket være muligheden for at integrere i eksisterende Enterprise Resource Planning-produkter i både virksomheden og deres leverandører kan kommunikationen blive glattere og lettere både internt og eksternt. Dette giver en gateway til at opnå nye effektiviteter, der i øjeblikket kan virke uopnåelige. Ved at åbne denne dør til nye omkostningsbesparelser og metoder til at forbedre leverandørrelationer vil virksomheder finde, at der kan være et eksponentielt afkast på investeringen for indkøb, hvilket giver mulighed for at opnå langsigtede mål.
Utallige sider af papirarbejde, der skal behandles og arkiveres? Vanskelig kommunikation med leverandører? Værdi lækage med en langt højere hastighed end forventet? Kamp for at holde styr på alle kontrakter og fakturaer, der skal betales? Dette er blot nogle af de almindelige udfordringer, som Chief Procurement Officers og deres teams står over for.
Forretningsautomatiseringværktøjer kan hjælpe med at løse alle disse og mere, hvilket sikrer, at indkøbsansvarlige kan bekæmpe de problemer, der plager deres daglige arbejdsliv. Ved at lette processer fra start til slut er disse løsninger en meget nødvendig del af ethvert indkøbsarbejdskit. Elementer som Enterprise Content Management og et Document Management System bliver i stigende grad grundlæggende dele af den indkøbspusle, som virksomheder skal overveje, når de ser på, hvordan de kan gøre deres afdeling så dynamisk og strategisk som muligt.
Ifølge en PWC-rapport udgør indkøbsomkostninger mellem 50% og 80% af de samlede omkostninger. Derfor er optimering af indkøbsomkostninger en af de mest grundlæggende måder at reducere de samlede omkostninger på, hvilket betyder, at virksomheder enten kan sænke priserne for at konkurrere eller, endnu bedre, øge deres profitmargin.
Automatiseret fakturastyring fjerner risikoen for virksomheder, når det kommer til deres økonomi.