Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Offentlige tjenester efterlades ofte bagud i deres bestræbelser på at opgradere teknologiske ressourcer, idet investeringen udsætter ledelsen, der føler, at afkast ikke ville være tilstrækkeligt til at retfærdiggøre udgiften. Med en digital transformationsplan begynder det nu at ændre sig, efterhånden som flere og flere offentlige organisationer på alle niveauer overvejer brugen af sådanne ressourcer.
Digital transformation er processen med at bringe tjenester og organisationer ind i det 21. århundrede med de nyeste værktøjer til at hjælpe med at strømline procedurer og reducere omkostninger. Samtidig gør teknologien det muligt for afgørende offentlige tjenester at levere en forbedret oplevelse af, hvad der betyder mest for offentligheden. Ved hjælp af værktøjer som Enterprise Content Management kan alt dette blive muligt med en sådan plan.
Mange nationer, selv blandt de langsomste til at bringe deres regeringer online, overvejer nu at flytte ind i en sådan teknologi for at se, hvad den har at tilbyde. Uanset om det er at løse nogle af de største udfordringer i styring, såsom komplicerede administrative procedurer og en overvældende mængde dokumentation, eller tilbyde nye muligheder, såsom at øge gennemsigtigheden ved at gøre offentlige optegnelser let tilgængelige online, er der et klart resultat til rådighed for investeringen i at dykke ned i en digital transformationsplan.
En af de største omkostninger ved offentlig service for regeringer er i arbejdskraft, så det er vigtigt at sikre, at tjenester udnytter deres personale til at opnå maksimal produktivitet. Disse optimeringsløsninger er afgørende for at sikre, at veluddannede og højt uddannede medarbejdere er beskæftiget med at arbejde på komplekse opgaver, hvilket giver teknologien mulighed for at tage sig af menial administrative opgaver som dataindtastning og arkivering. Dette kan føre til reducerede omkostninger, men også levere en bedre service, hvilket er et vigtigt mål for beslutningstagende politikere, der vil være ivrige efter at levere den bedst mulige service for at bevare stemmer.
Strømlineering af sådanne processer er en nøgledel af, at regeringer følger eksemplet fra private virksomheder, da de tilpasser sig ny teknologi. Mens virksomheder har reageret på at udnytte disse nye værktøjer og ressourcer til at reducere omkostninger og øge overskud, har offentlige sektorers tilbageholdenhed med at investere set offentlige tjenester falde bagud, og med pres på tjenester til at være mere effektive end nogensinde før, skal situationen ændres. Nu, med et klart afkast på investeringen og utallige eksempler på succes af digitale transformationsplaner i den private sektor, er det det ideelle tidspunkt for offentlige sektororganisationer at overveje et skift til den nyeste teknologi. Ved at levere et langsigtet fundament for omkostningsreduktion og serviceforbedringer i de kommende år kan offentlige tjenester sikre, at de tilpasser en bæredygtig tilgang til udfordringen med at konfrontere ny teknologi og bruge den til deres fordel i den moderne verden.
Sikkerhed er afgørende for regeringer. Beskyttelse af information bør være en prioritet for enhver offentlig organisation.