Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Som besøgende på vores websted omtales du som en registreret person og har visse rettigheder, som Kyocera skal opretholde som databehandler af dine personlige data. I henhold til GDPR (General Data Protection Regulation) skal Kyocera give dig adgang til, berigtigelse eller sletning af dine personlige data, hvis de bliver bedt om det. Derudover kan du anmode om begrænsning af behandlingen af dine personlige data.
Du har ret til at gøre indsigelse mod databehandlingen såvel som retten til dataportabilitet. I tilfælde af at du har givet Kyocera samtykke til at behandle dine personlige data, er det indenfor din ret at trække dette samtykke tilbage til enhver tid.
Udnyt dine rettigheder og udfyld nedenstående formular.