Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Vi gør dit liv nemmere ved at gøre din arbejdsplads smartere, så du kan komme foran konkurrenterne. Vi arbejder konstant på, og har gjort det i 60 år, at transformere den professionelle dokument- og informationshåndtering i virksomheder verden over, så de kan blive mere effektive og produktive.
“Do the right thing as a human being.”
Nok er Kyocera Document Solutions en global virksomhed, men måden vi arbejder på er præget af personligt samarbejde, fra menneske til menneske. Vores filosofi og vores værdier guide måden vi tænker og arbejder på, så vi kan skabe en positiv forandring ved at respektere mennesker og miljøet. Først dér kan vi møde dine krav til hardware og software, være din partner og gøre en forskel, sammen.
The Kyocera philosophy conditions everything we do at Kyocera, from our interactions with customers to the world around us.
“En global virksomhed, med en personlig tilgang.“
Vores grundlægger, Dr. Kazuo Inamori, etablerede Kyocera's filosofi og heri ligger missionen "at gøre det rigtige som menneske", et concept vi inkluderer i alle vores beslutninger. Vigtigheden i retfærdighed og en flittig tilgang til arbejdet, er grundlæggende for måden vi arbejder på.
En af firmaets første ordrer var fra IBM. Folk sagde det var umuligt at lave produktet. Vi havde hverken den viden eller det udstyr der skulle til, men vi arbejdede dag og nat på at lave prototypen. Og det virkede. Det er det 'kunden i centrum' betyder for os. Først at lytte, og derefter at bruge vores evner til at løse vores kunders problemer, uanset hvor komplekse de er.