Please enter your username or email. We’ll send you an email with instructions on how to reset your password. If you have forgotten your username, did not receive the email to reset your password or need help, contact our support team.
Hvis du har skrevet en korrekt e-mail i vores database, svarer vi indenfor...
You can request a new account by submitting your details to your local sales centre. Upon approval, we will email you a temporary password.
At present, registered users are restricted to Partners and Employees of Kyocera Document Solutions. Please note that your local legacy Extranet are still available and accessible to you via the button below.
Forsikringsbranchen er en, der er mere end vant til at arbejde på pen og papir med enorme lagercentre fulde af dokumentation fra sager, krav og ansøgninger. I stigende grad, som verden bevæger sig videre til nye og innovative teknologier, begynder dette at ændre sig.
Alligevel forbliver mange virksomheder tilsyneladende tabte omkring, hvilke trin de skal tage for at begynde deres rejse langs denne vej. Et sådant projekt involverer introduktionen af de nyeste teknologier i virksomhedens processer, hvilket hjælper med at finde nye måder at strømline procedurer og tilbyde en ny eller forbedret service til kunderne.
Ved at tage dokumentation og administrative opgaver til et digitalt niveau vil forsikringsselskaber hurtigt se den indvirkning, som sådanne investeringer kan have ikke kun på deres omkostninger og overskud, men også på deres tilfredshed med kunder. Revolutionering af traditionelle forsikringspraksiser som underwriting kan være et stort spring for virksomheder at foretage, men det viser sig at være det rigtige. Med et klart afkast på investeringen og tilvejebringelse af et fundament for bæredygtig langsigtet vækst og udvikling er optimeringsløsninger en afgørende del af enhver forsikringsvirksomheds planlægning, når de ser mod fremtiden.
En af de største udfordringer, som forsikringsvirksomheder kan stå over for, er grundlaget for forældede underwriting-praksiser inden for branchen. Dagene for fagfolk, der er fastlåst i deres måder at skrive komplicerede beregninger ned ved hjælp af pen og papir, hører gradvist til fortiden, med ankomsten af digital transformation, der tjener til at accelerere denne overgang mere end nogensinde før. Virksomheder har fundet ud af, at så mange som 80% af krav kan undertegnes af automatiserede teknologiske løsninger, hvilket reducerer arbejdsbelastningen for dyrt og værdifuldt personale for at give dem mulighed for at fokusere på, hvad de er bedst til at gøre.
Teknologien giver også spændende nye muligheder for forsikringsselskaber til at forbedre deres kundeservice, en nøglefaktor for at fastholde og tiltrække nye kunder. Dette kan opnås ved at tillade frontline personale til straks at lokalisere og spore relevant dokumentation og information, i stedet for at søge gennem filer og mapper på udkig efter det passende dokument, før du konsulterer en klient om deres sag.
Disse to eksempler afspejler blot nogle af de måder, hvorpå forsikringsselskaber kan strømline processer og reducere omkostninger, samtidig med at de øger rentabiliteten med et mere effektivt kundeservicetilbud for kunder. Med alt dette i tankerne er det klart, at afkast på investeringen for virksomheder, der overvejer at investere i en sådan plan, er en investering, der garanterer virksomhedens engagement i at fremme den til det næste niveau af produktivitet og effektive operationer.
Måden, hvorpå virksomheder administrerer deres indhold, begynder at ændre sig. Virksomheder skal holde sig opdateret.