Kyocera Document Solutions er stolte af, at kunne løfte sløret for vores nye brand identitet. Den nye brand identitet afspejler Kyocera Document Solutions’ vision om, hele tiden at udvikle sig til en mere ensrettet og kundecentreret organisation. Den afspejler vores mål om, at spille en central rolle i at hjælpe vores kunder med at konkurrere i en digital økonomi. Og den er et udtryk for organisationens fortsatt, og voksende, dedikation til at hjælpe vores kunder med at håndtere enorme mængder af dokumenter, og gennem disse skabe indsigt og konkrete handlingspunkter, for at kunne optimere deres virksomhed.

Den centrale tanke bag Kyocera Document Solutions’ nye brand identitet er at sætte viden i arbejde for at drive forandring. Den grundlæggende idé er et udtryk for vores ønske om en ensretning af vores enorme globale ressourcer indenfor teknologi for, at integrere hardware, software og serviceløsninger. Alt sammen så vi kan hjælpe vores kunder med at maksimere potentialet i deres virksomhed.

Kyocera har, siden grundlæggelsen, haft menneskelige bånd og relationer som det centrale i vores ledelsesfilosofi. Derfor har vi designet en række omfattende kommunikationsværktøjer, heriblandt visuelle fagter i håndskreven stil, unikke grafiske ikoner og en helt ny farve palette der er lavet for at kunne indkapsle de menneskelige og teknologiske ressourcer der sammen skal skabe ekspertisen i designet af en total dokumenthåndteringsløsning. Sammen, vil disse elementer repræsentere hvad Kyocera Document Solutions er, og vil være, mange år frem i tiden: en innovativ virksomhed, der taler samme sprog uanset i hvilket land du taler med os, og som aktivt samarbejder med partnere og kunder for at hjælpe mennesker og virksomheder med at komme godt ind i fremtiden.

Vi håber du har lyst til at være med, når vi starter vores transformation af Kyocera Document Solutions.

Scroll to top